dimarts, 24 d’agost del 2021

L'amic de la setmana: el BIEL

El divendres 30 d'abril, l'amic de la setmana va ser el Biel. Mireu, les coses que ens va portar:


ALGUNA JOGUINA

UN LLIBRE



 ALGUNES FOTOGRAFIES

UNA SORPRESA

I aquestes són les respostes al qüestionari que li vam passar:

  • Quin és el teu color preferit? El taronja perquè és el primer que vaig aprendre a fer amb altres colors.
  • Quin és el teu menjar preferit? La pizza perquè té pernil i m’encanta el pernil.
  • Quin és el moment del dia que t'agrada més? La tarda, perquè vaig al parc.
  • Quin és el conte que més t'agrada? El que he portat avui perquè m’agraden molt els planetes.
  • Quina lletra és la que més t'agrada? La B perquè és la primera lletra del meu nom.
  • Quin número és el que més t'agrada? El 25 perquè tinc 5 anys i també m’encanta el 20.
  • Quina és la cançó que més t'agrada? Vuela, de Koers i Macaco.
  • Quin és el nom que més t'agrada, a més a més del teu? Blai.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada