divendres, 22 de gener del 2021

L'amic de la setmana: el KILIAN

 El divendres 13 de novembre, l'amic de la setmana va ser el Kilian. Mireu, les coses que ens va portar:


UNA JOGUINA


UN LLIBRE


UNES FOTOGRAFIES


UNA SORPRESA


 I aquestes són les respostes al qüestionari que li vam passar:

  • Quin és el teu color preferit? El verd perquè és el color que més m'agrada.
  • Quin és el teu menjar preferit? Els espaguetis, perquè m'encanten.
  • Quin és el moment del dia que t'agrada més? La tarda perquè puc treballar i pintar coses del meu llibre.
  • Quin és el conte que més t'agrada? El que he portat avui.
  • Quina lletra és la que més t'agrada? La K, perquè és la meva lletra preferida.
  • Quin número és el que més t'agrada? El 5 perquè m'agrada molt.
  • Quina és la cançó que més t'agrada? Una cançó de l'escola.
  • Quin és el nom que més t'agrada, a més a més del teu? Sasha, perquè és el meu amic


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada