diumenge, 5 d’abril del 2020

L'amic de la setmana: la Blanca

El divendres 7 de febrer, l'amic de la setmana va ser la Blanca. Mireu, les coses que ens va portar:

UNA JOGUINA

UN LLIBRE


UNA SORPRESA

I aquestes són les respostes al qüestionari que li vam passar:
  • Quin és el teu color preferit? El blanc, perquè és blanc com jo.
  • Quin és el teu menjar preferit? Els espaguetis, perquè tenen molt de tomàquet.
  • Quin és el moment del dia que t'agrada més? El matí, perquè podem podem esmorzar i jugar.
  • Quin és el conte que més t'agrada? El que he portat avui, perquè m'agrada molt.
  • Quina lletra és la que més t'agrada? I per què? La A, perquè és del meu nom.
  • Quin número és el que més t'agrada? Per què? El 4, perquè el tinc ara.
  • Quina és la cançó que més t'agrada? La cançó de l'Elsa, perquè té gel.
  • Quin és el nom que més t'agrada, a més a més del teu? Marcel, perquè és el meu germà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada