dijous, 26 de març del 2020

El Leo ens envia un missatge #quedatacasa

Bon dia, Lleons.

El Leo ens ha enviat un missatge i ens ha donat el seu permís per a compartir-lo amb tots vosaltres:

"EL LEO US VOL DIR A JOSE, VALÉRIE I LAURA QUE AQUESTS DIES ESTIC A CASA I ESTIC DIBUIXANT MOLT, M'AGRADA FER DINOSAURES I VOLCANS. TAMBÉ ESTIC JUGANT MOLT I MOLT. LA MEVA MAMA EM FA FER FITXES DE LLETRES I DE NÚMEROS.

LAURA, HE ESCOLTAT ELS CONTACONTES EN FRANCÈS I TAMBÉ JUGO MOLT EN FRANCÈS.

HE VIST EL BLOG DELS LLEONS I TENIM MOLTES COSES, NO ENS AVORRIM. HE FET GIMNÀSTICA PERÒ M'HE CANSAT MOLT. ESTIC JUGANT AMB ELS MEUS NINOS.

AJUDO MOLT A LA MAMA A FER EL DINAR I TAMBÉ FAIG EL MEU LLIT TOTS ELS MATINS.

ESPERO QUE VOSALTRES NO US AVORRIU, NO SORTIU DE CASA I JUGUEU MOLT, NO US CANSEU.

UNA ABRAÇADA DEL LEO. US ESTIMO. M'AGRADA MOLT LA NOSTRA CLASSE."

Estimat Leo, ets molt VALENT, igual que els altres Lleons, al quedar-te a casa aquests dies. Ens fa molt feliços llegir totes les coses que fas a casa, sol i amb la teva família. Nosaltres estem bé, i també fem moltes coses, a casa.

Ja veuràs que, ben aviat, ens tornarem a trobar tots a la classe i, el primer que farem, serà una gran abraçada plena de felicitat.

T'enviem molts petons i recorda, #quedatacasa!



1 comentari: